company partnersservices  support news  
Αρχική > Βιβλιογραφία
 

 

Βιβλιογραφία

Χαρακτηριστικές πηγές που μας εμπνέουν είναι:

  • Κόκκος Α., Εκπαιδευτικές Τεχνικές, Κεφάλαιο 5, Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών, Εκπαιδευτικό Υλικό για τους εκπαιδευτές Θεωρητικής Κατάρτισης – Τόμος 1, ΕΚΕΠΙΣ

Αποτελεί μια σημαντική και ολοκληρωμένη καταγραφή των βασικών ενεργητικών εκπαιδευτικών τεχνικών που προάγουν τη συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στη μαθησιακή διεργασία. Κάθε μια από τις 13 τεχνικές που προτείνονται προσαρμόζονται στο ιδιαίτερο περιεχόμενο και στις συνθήκες του εκπαιδευτικού προγράμματος.

  • Eitington, J. E., (1996) The winning Trainer, 3rd Edition, Gulf Publishing Company, Houston

Το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελεί μια πλήρη καταγραφή του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να εφαρμόζουμε τις εκπαιδευτικές τεχνικές ώστε να αξιοποιούμε πλήρως τα αποτελέσματα προς όφελος της ομάδας. Όπως για παράδειγμα η αξιοποίηση των δραστηριοτήτων σε μικρές ομάδες, το παιχνίδι ρόλων, τα εκπαιδευτικά παιχνίδια και οι προσομοιώσεις κλπ. με σκοπό την ενίσχυση της συμμετοχής. 

Αποτελεί μια ερευνητική προσπάθεια που ξεκίνησε από το Harvard με σκοπό να εντάξει την αξιοποίηση διάφορων μορφών τέχνης στη βασική εκπαίδευση. Η προσπάθεια αυτή συνέβαλε στη δημιουργία «ρουτινών σκέψης», απλών δηλαδή βημάτων που βοηθούν στην ανάπτυξη της σκέψης και της δημιουργικότητας μέσω παρατήρησης και μελέτης έργων τέχνης.  

  • Αρχοντάκη Ζ., & Φιλίππου Δ., (2003), 205 βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων, 2η έκδοση, Εκδόσεις Καστανιώτη

Στο βιβλίο αυτό υπάρχει ένα σύνολο ιδεών για δημιουργία και υλοποίηση εκπαιδευτικών τεχνικών που βασίζονται στην αξιοποίηση βιωμάτων.

© floroueducation.gr,
Design by:enterweb.com.gr
Hosting by:
globalhoster.us
Η Εταιρεία | Υπηρεσίες | Θεματικές Ενότητες | Είπαν για εμάς | Νέα