company servicestraining  feedback news  
Αρχική > Θεματικές Ενότητες > Εξυπηρέτηση πελατών
 
Διαχείριση της Αλλαγής
Ηγεσία και Ικανότητες Διοίκησης
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών
Εξυπηρέτηση πελατών
Επικοινωνία
Ομαδικότητα
Προσωπική ανάπτυξη 
Συναισθηματική Νοημοσύνη
Πωλήσεις

Πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών

 

Εξυπηρέτηση πελατών

Η Εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που οδηγούν στο μακροχρόνιο κέρδος μια επιχείρηση. Είναι σημαντικό λοιπόν να δούμε την εξυπηρέτηση του πελάτη ως αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας στην καθημερινή λειτουργία και στον τρόπο που εργαζόμαστε. Σε αυτή τη θεματική ενότητα μπορούμε ενδεικτικά να επεξεργαστούμε θέματα όπως:  

    • Η Ποιοτική εξυπηρέτηση ως μέσο διατήρησης πελατών και αύξησης πωλήσεων
    • Κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του πελάτη
    • Αποτελεσματική διαχείριση παραπονούμενων πελατών
    • Από τη διαχείριση παραπόνων στη διατήρηση αφοσιωμένων πελατών

Όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα μπορούν να χρηματοδοτηθούν από τον ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,45%.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το τι είπαν για εμάς εκπαιδευόμενοι που συμμετείχαν σε σεμινάριο με αυτή τη θεματολογία μπορείτε να πατήσετε εδώ

© floroueducation.gr,
Design by:enterweb.com.gr
Hosting by:
globalhoster.us
Η Εταιρεία | Υπηρεσίες | Θεματικές Ενότητες | Είπαν για εμάς | Νέα